Siti Nurhaliza Kongsi Video Proses IVF, Akvi Banyak Kali Menangis

Sempena ulang tahun kelahirannya yang ke-42, penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza berkongsikan viideo istimewa beliau menjalani proses rawatan kesvburan In Vitro Fertilisation (IVF) untuk keh4milan kedua.

Viideo tersebut dimuat naik olehnya menerusi saluran YouTube miliknya. Menurut Siti, proses kali kedua ini agar mendebarkan memandangkan sudah beberapa kali g4gal ketika menjalani proses tersebut.

“Rasa sama macam Aafiyah dulu. Cuma tinggal lagi masa Aafiyah dulu tak adalah nak me4angis banyak sangat. Tetapi kali ini, ada. Saya men4ngis lebih sikit,” katanya.

Menerusi viideo berkenaan, Siti turut berkongsikan beberapa prosedur pers3nyawaan in-vitro (IVF) yang g4gal selama ini. Siti turut berk0ngsikan proses svntikan IVF yang dilakukan pada 14 Ogos 2020 yang j4tuh pada hari Jumaat.

Ujarnya, selepas svntikan tersebut dia perlu berehat di rumah selama 10 hari. Malah Siti juga perlu berhati-hati dalam setiap perger4kan termasuk solat dalam keadaan duduk.

“Proses sama macam proses keh4milan Siti Aafiyah, melalui proses IVF. Cuma kali ini lebih simple sebab baby tu dah ada, dia sama tarikh dengan Aafiyah, cuma Aafiyah saya mulakan dengan cVcuk dan sebagainya.

“Tapi kali ini saya cuma makan beberapa ubat bagi persediaan untuk baby itu masuk dalam perut saya,” katanya.

Pada Disember lalu, segalanya terjawab apabila Siti sendiri menges4hkan bahawa dirinya sedang h4mil anak kedua dan usia kandungannya kini sudah mencec4h lima bulan.

Malah, Siti mended4hkan bahawa bayi keduanya itu sebenarnya merupakan kemb4r kepada anak sulungnya, Siti Aafiyah, namun embrio tersebut disimpan terlebih dahulu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : ROTIKAYA

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*